Veelgestelde vragen

 

LEVERING EN BESTELLINGEN

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

België en Nederland: bestellingen op werkdagen voor 16.00 uur worden de volgende werkdag geleverd.

Het Franse vasteland, Luxemburg, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk: bestellingen op werkdagen voor 16.00 uur worden binnen de 2 à 3 werkdagen geleverd.

  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?

Na het afronden van uw bestelling, ontvangt u een mail met een link naar de Track&Trace-tool.

 Zo kan u de status van uw levering volgen.

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd.

Wij versturen onze pakketten hoofdzakelijk met Bpost.

U ontvangt een mail met een link naar de Track&Trace-tool. Zo kan u de status van uw levering volgen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

België en Nederland: Transportkosten bedragen 5,95 € per bestelling. Gratis levering vanaf een bestelling van 45,00 €

Het Franse vasteland, Luxemburg, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk: Transportkosten bedragen 9,95 € per bestelling. Gratis levering vanaf een bestelling van 95,00 €

  • Kan ik mijn bestelling opvolgen?

Na het afronden van uw bestelling, ontvangt u een mail met een link naar de Track&Trace-tool.

 Zo kan u de status van uw levering volgen.

   

RETOUR

  • Kan ik een product terug sturen?

Als je goederen bij ons koopt , heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden.

Je kan je bestelling of een gedeelte ervan dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terug sturen.

Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling hebben teruggekregen, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug. We betalen terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald. 

  • Hoe stuur ik een product terug?

Indien u goederen wenst terug te sturen, kunt u het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen naar info@donkos.be of per post op ons adres. Wij zullen u per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.

Je kan je retourpakket retourneren via de post of een koerier. Of in onze winkel afgeven.

 

BETALING

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We aanvaarden Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Bancontact en iDeal

Wij kunnen enkel betaling via de betaalmodules op onze website aanvaarden.

  • Is mijn betaling veilig?

Dankzij onze betaalpartner Mollie beschikken wij over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem. Bij het afrekenen wordt u doorverwezen naar de beveiligde pagina van Mollie.

Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van je browser.

  • Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

Na de betaling van uw bestelling, ontvangt u automatisch een factuur per mail.Je kan deze ook steeds downloaden vanuit ‘mijn account’

Bij het invoeren van uw gegevens, kunt u zowel een leveradres als een facturatieadres kiezen?

Let er goed op dat de adressen op de juiste plaats staan.

Bedrijven kunnen ook hun BTW nummer invoeren (eerst bedrijfsnaam invullen)

   

ACCOUNT

  • Kan ik mijn gegevens wijzigen

Via ‘Mijn account’ kunt u steeds al uw gegevens raadplegen en/of wijzigen.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Via ‘Uw wachtwoord vergeten?’ vult u uw e-mailadres in welke u gebruikt heeft bij het registreren. We zullen naar dit e-mailadres een nieuw wachtwoord sturen.

  • Zijn mijn gegevens veilig?

Uw gegevens zijn absloluut veilig. Alle gegevens worden opgeslagen op een server die aan de hoogste beveiligingseisen voldoet.